Klanttevredenheid

Het verdienen van een klant kost heel wat energie en wellicht ook marketingbudget. Als je eenmaal een klant aan je hebt gebonden wordt het echter veel gemakkelijker om aan diezelfde klant te blijven verkopen. Een trouwe klant is namelijk minder gevoelig voor marketing van je concurrenten en is eerder geneigd nieuwe producten van je af te nemen. Daarnaast zal een tevreden klant ook nog eens eerder lof over je uitspreken naar anderen en je op deze manier nieuwe klanten opleveren. Het loont daarom om te investeren in klanttevredenheid en klantgerichtheid.

Als consultant help ik o.a. bij

  • Meten van klanttevredenheid
  • Het trainen van mensen in klantenservice
  • Realiseren van “customer succes”
  • Verbeteren van klantgerelateerde processen
  • Klantbehoeften doorvertalen naar concrete acties

Benieuwd hoe ik je kan helpen?
Neem dan snel contact met mij op en dan vertel ik je meer!

 

Meer uit jezelf of jouw bedrijf halen? Neem contact op